Searching...
Monday, July 4, 2016
2:26 PM 0

Si suami terdengar isteri mengerang kuat dalam bilik, suami sempat rakam aksi isterinya dengan jantan lain

Dunia Akhir Zaman! Lelaki ini terdengar isterinya 'BERBUNYI KUAT' seperti mengerang dalam bilik tidur, bila pintu dibuka dia terkejut beruk hingga hampir pengsan NAMUN masih sempat rakam aksi jijik isterinya dengan 'Makhluk Aneh' yang bernafsukan binatang. Astagfirullah hal'adzim!


Seorang suami yang baru pulang dari tempat kerjanya terkejut apabila melihat isterinya tengah berzina dengan lelaki lain di dalam sebuah bilik tidur di rumahnya.

Memetik laporan sebuah portal berita Indonesia, mangsa yang pada ketika itu baru tiba di rumah terdengar suara wanita mengerang dari bilik tidurnya.

Melihat keadaan rumahnya yang sunyi sepi, mangsa berasa curiga lantas terus bertindak untuk memeriksa punca suara wanita mengerang itu.

Setibanya di bilik tidur, mangsa terkejut apabila melihat isterinya tengah melakukan hubungan kelamin dengan seorang lelaki yang tidak dikenalinya.

Si isteri yang pada ketika itu, gegas memakai kembali pakaiannya dan meminta maaf daripada mangsa. Kecewa dengan tindakan tidak bermoral isterinya itu, mangsa bertindak memukul isterinya. 

Selain itu, mangsa turut mendakwa dia ada merakamkan aksi isterinya dan lelaki itu ketika berasmara.

Difahamkan pasangan terbabit telah pun bercerai beberapa hari selepas insiden terbabit.


Dalam kejadian yang hampir sama tapi berbeza negara, mari tonton video di bawah:-


0 comments:

Post a Comment