Searching...
Monday, July 4, 2016
8:52 AM 0

Gadis cantik ini terima padah dih#njut dalam kolam Taman Air sebelum diraba beramai-ramai akibat ambil pas masuk percuma


Pada 19.4.2015 lalu, sebuah Taman Tema Air di Hanoi, Vietnam yang bernama “Ho-Tay” telah membuat satu promosi dengan memberikan “Masuk Percuma” diantara jam 8 a.m sehingga 10 a.m. Kekalutan di pintu masuk taman tu tak payah cerita la..berpusu-pusu orang mai. Maklum lah..benda free sapa tak mau. Sehinggakan pihak pengurusan tempat tu terpaksa menutup pintu utama taman tersebut. Tetapi masih banyak lagi mereka yang cuba memasuki dengan memanjat pagar di sekililing taman tu..


Tapi itu bukan masalah besaq sangat..masalahnya ialah kepada wanita- wanita yang berada didalam Taman tersebut. Dengan hadirnya segerombolan besar kaum lelaki yang datang dek promosi percuma tu telah mengancam pengunjung wanita. Mana tak nya memang ramai lelaki sekali turun dalam kawasan Kolam rehat yang dipanggil Lazy Rizer yang juga digunakan pengunjung wanita. Maka terjadilah kisah-kisah yang mengerikan..

Akibat terlampau ramai sangat jantan dalam air tu, maka terjadilah kes ganguan sexual dimana banyak wanita telah di bogelkan, digomol, dikelilingi, diraba dan ada diantara mereka direjam dalam air sambil di “korek” kemaluanya..sadis. Malah melalui laporan, ada mangsa yang melaporkan terkena pancutan air mani kerana ada banyak lelaki melancap di tepi kolam itu..hahaha. Keji wei!


Laporan kejadian ini telah dibuat dan pengusaha Taman menafikan berlaku kejadian molest beramai-ramai di Taman itu dengan mengatakan bahawa bikini perempuan tu yang tak bagus and mudah terlucut.. hahaha. Baek punya ko cover eh..

Namun selepas kejadian tu, terdapat banyak jantan jahanam ni upload status facebook dengan bangganya memberitahu jumlah tetek dan wanita yang telah menjadi mangsa!

Sumber: popiyah

0 comments:

Post a Comment