Searching...
Friday, July 1, 2016
11:30 PM 0

Lelaki ini dilanggar kereta van yang dinaiki Maria Ozawa hingga cedera teruk, lihat 3 foto apa yang Maria Ozawa lakukan kepada tubuh lelaki ini amat gila dan tak masuk akal sama sekali

Lelaki ini dilanggar kereta van yang dinaiki Maria Ozawa hingga cedera teruk, lihat 3 foto apa yang Maria Ozawa lakukan kepada tubuh lelaki ini amat gila dan tak masuk akal sama sekali. JANGAN tonton video penuh ini kalau korang tak kuat iman.


APAKAH perasaan anda jika kereta anda dilanggar kenderaan lain ketika berada di atas jalan? Pasti anda marah lebih-lebih lagi kereta yang dipandu merupakan salah satu model kereta mewah.

Namun situasi berbeza di Filipina baru-baru ini apabila seorang lelaki langsung tidak mengamuk malah tidak menuntut apa-apa ganti rugi apabila kereta dipandunya dilanggar oleh sebuah van di Edsa Avenue, Manila.

Hal ini kerana lelaki tersebut mendapati salah seorang penumpang di dalam van tersebut adalah bekas bintang porno terkenal dari Jepun iaitu Maria Ozawa.

Maria, kini berusia 30 tahun, mengakui kesilapan pemandu van dinaikinya itu telah berkali-kali memohon maaf terhadap lelaki tersebut.

Lebih memeranjatkan, lelaki tersebut hanya mengatakan: Thats OK, Maria. It was probably my fault anyway. Also, I love you.



Antara detik-detik Maria Ozawa memohon maaf terhadap lelaki tersebut.

Selain itu, mereka juga sempat mengambil gambar bersama-sama seterusnya menyebabkan keadaan trafik di ibu kota Filipina itu menjadi lebih sesak teruk.

Bintang terkenal itu yang dilahirkan pada 8 Januari 1986 kini berada di negara Asia tenggara itu bagi menjalani penggambaran filem seram yang dibintanginya.


Untuk rekod Maria atau lebih dikenali sebagai Miyabi pernah berkecimpung aktif sebagai aktres flem lucah popular sejak 2002 sebelum bersara pada 2010 lalu.

Semoga caj baik pulih yang dikenakan oleh lelaki itu terhadap Maria untuk membaiki keretanya yang rosak tidaklah begitu mahal.

Sumber: kisahviral

0 comments:

Post a Comment