Searching...
Thursday, July 7, 2016
10:49 PM 0

Gara-gara sekeping foto buah d#d# besar dan ketat Umi Qazrina pelakon iklan kemerdekaan Petronas tahun 2007, inilah tindakan gila yang NETIZEN lakukan ke atas foto itu di laman sosial yang amat memeranjatkan dan tak masuk akal


Laman Facebook popular, Sukan Star TV telah memuatnaik sekeping foto terkini yang menampilkan bekas pelakon iklan kemerdekaan ke 50 terbitan Petronas pada tahun 2007 yang meningkat remaja telah mencetuskan perbalahan dikalangan netizen.

Beberapa komen berunsur sindiran lucan telah ditulis oleh beberapa pengunjung laman facebook tersebut yang mengatakan betapa 'besar'nya Umi Khazriena sekarang, dengan mengkhusukan pada buah dada remaja tersebut.

“Hhahahaha ni trbaik...betoi jgk kdg2 pikir.baik ye kecik, trsembunyi..besar dh xtrsembunyi..org nampak org tgk. Akan jadi gangguan sexual kpd laki2…” tulis seorang pengunna FB dengan penuh sindirian, Asmar Mie.

Terkilan dengan tulisan tersebut, seorang pengguna membantah dengan menuduh Asmar sebagai melakukan gangguan seksual.


“Sedar x sedar banyak giler komen yang ke arah gangguan seksual kat sini. Nampak betapa rmainya mengalami keruntuhan akhlak dari segi lisan. Yg tak menutup aurat memang dh salah. Tapi yg komen melampau ttg kopek besar tu dah tentu berdosa juga.. insaflah wei.” kata Iza Yanti.


Berikut dengan itu, beberapa pengguna lelaki pula membalas komen tersebut.

“Kalo ko tak tunjuk, orang pun tak tengok. Ko yg gatai tunjuk, orang pun gatai tengok. Benda simple je,” komen Nik Hakim.

Respon seksual tersebut kemudian meleret dengan perkaitan dengan agama.

“Dulu masa kopek die kecik dia pakai baju beso, lenim kopek die beso dia pakai baju ketat, Ya Allah, Ya Tuhan, kecikkanlah balik kopek dia,” Syukrie Ayob menulis.

Tulisan beliau mendapat 1,438 like ketika laporan ini ditulis.

Ummi Khazriena — juga dikenali sebagai Umi Qazrina di dalam video itu berusia 7 tahun ketika membuat penampilan pertama di dalam iklan tersebut yang diarahkan oleh allahyarhamah Yasmin Ahmad. Beliau kini berusia 15 tahun.

Sumber: kucinghappy




0 comments:

Post a Comment