Searching...
Tuesday, July 12, 2016
6:42 PM 0

Apa yang dijumpai anjing ini dalam semak itu hingga membuatkan polis lelaki hitam ini lari lintang pukang pasti buat anda pengsan tengok

Masyallah! Apa yang dijumpai anjing ini dalam semak itu hingga membuatkan polis lelaki hitam ini lari lintang pukang pasti buat anda pengsan tengok. Jangan tonton video penuh di bawah kalau takut tengok darah dan tak kuat semangat.


Baru-baru ini, netizen heboh dengan seseorang yang memuat naik video seorang polis yang berwajah gelap di Afrika Selatan dan anjing pengesan sebelum rakannya menyuruh polis itu untuk mengenalpasti kenapa anjing terus menyalak.

Polis itu kemudian mendekati anjing tersebut dan dia terus berlari tunggang-langgang dan wajahnya berubah pucat.

Ternyata, si anjing yang menyalak disebabkan takut dengan haiwan seperti ular. Ular itu sengaja dilepaskan oleh rakan-rakan polisnya dan polis berwajah gelap itu pun takut pada ular, Itulah yang membuatkannya lari tunggang langgang.

Selain itu, anjing adalah salah satu haiwan yang paling dekat dengan manusia. Anjing juga boleh bersahabat baik dengan manusia. Oleh sebab itu, banyak orang yang memanfaatkan anjing untuk haiwan kesayangan.

Melihat video tersebut, netizen malah mengutuk polis tersebut kerana dia takut kepada ular.

0 comments:

Post a Comment