Searching...
Saturday, June 18, 2016
7:46 PM 0

Pelajar Wanita IPTS Berusia 24 Tahun Ini Terjun Dari Tingkat 5 Bangunan Pasar Selepas Terlalu Sedih Dirog0l...Inilah Yang Ditemui Pada Kem#luan Wanita Ini Yang Tak Disangka-Sangka

Dunia sekarang kejam.Tiada tempat yang selamat, rogol dah macam berita biasa di kaca tv. Takut aku lihat dunia akhir zaman ni.

Seorang penuntut perempuan institusi pengajian tinggi swasta IPTS cuba membunuh diri dengan terjun dari tingkat lima sebuah bangunan pasar di seksyen 14 di sini,dipercayai pelajar wanita itu di rogol semalam sebelum pagi kejadian.


Mangsa yang masih berumur 24 tahun itu dipercayai di rogol di tempat lain.pengawal keselamatan di bangunan berkenan yang mahu dikenali sebagai ahmdi 30 berkata ketika sedang berkawal dia ternampak mangsa meletakkan basikalnya di kawasan belakang pasar dan menyangka mangsa mahu berjoging.

Namun selepas meronda di tingkat bawah,saya naik ketingkat lima dan terkejut selepas ternampak seorang wanita tanpa mengenakan sehelai baju duduk di atas tembok dan bersiap sedia untuk terjun.

Apabila saya cuba menghalang ia menangis dan menjerit agar saya tidak mendekatinya"katanya.

Menurutnya lagi apabila dia berlari untuk mendapatkan bantuan dia mendengar bunyi dentuman kuat di tingkat bawah dan ketika itu didapati wanita itu sudah terjun dan tidak sedarkan diri.

Kejadian yang dimaklumkan kepada pihak polis,mangsa kemudian dibawa ke psat perubatan Univeriti malaya PPUM untuk rawatan lanjut.

Berdasarkan pemeriksaan doktor ada kesan koyak di kemaluan mangsa yan kemungkinan mengesahkan mangsa telah dirogol.

Ketua polis daerah petaling jaya asisten komisioner Arjunaidi mohamed berkata "mangsa kini dalam keadaan stabil dan kes berkenan akan diambil tindakan dan siasatan katanya ketika dhubungi.

Sumber: hanifidrus

0 comments:

Post a Comment