Searching...
Wednesday, June 29, 2016
2:27 PM 0

PEDAS! Nora Danish kena tegur penduduk Iceland, negara kerdil yang kalahkan England di EURO 2016

Anda pasti masih ingat dan teruja dengan kehebatan skuad kebangsaan Iceland menewaskan England dalam edisi EURO 2016 di France dua hari lepas hingga membawa pasukan itu ke suku akhir.

Terbaru mengenai Nora Danish, aktres jelita itu rupanya pernah ditegur penduduk Iceland ketika shooting di sana lantaran SIKAP beliau yang leka bermain telefon bimbit.


BUKAN fenomena biasa di sini jika lihat orang sedang melepak dan meluangkan masa bersama-sama di restoran tapi mata masing-masing sibuk tertancap pada telefon pintar masing-masing.

Namun, situasi sebegini jarang sekali berlaku di Iceland sehingga aktres comel Nora Danish berkongsikan pengalamannya ditegur seorang penduduk di sana.

Mereka menegurnya agar segera meletakkan telefon bimbit sekali gus berbual dengan ahli keluarganya yang turut berada di situ.


“Masyarakat di sana memang ramah dan juga mengambil berat terhadap orang sekeliling. Pernah ketika kami singgah di sebuah restoran untuk makan, kami masing-masing asyik dengan telefon.

“Melihat keadaan itu mereka menegur kami agar menyimpan telefon dan berbual di antara satu sama lain.

“Apabila melihat sekeliling masyarakat tempatan yang berada di dalam restoran tersebut memang tiada seorang pun memegang telefon dan membuatkan kami malu dan menyimpan telefon,” katanya dipetik mStar.


Nora ke Iceland baru-baru ini bagi menjalani penggambaran foto dan video untuk mempromosikan koleksi tudung Owl By ND untuk keluaran Aidilfitri nanti.

Nora memilih Iceland kerana terpaut dengan kecantikan dan keindahan negara tersebut yang dipaparkan menerusi filem Dilwale lakonan Shah Rukh Khan dan Kajol.

Sumber: mynewshub

0 comments:

Post a Comment