Searching...
Monday, June 6, 2016
7:43 AM 0

ISTERI MALANG!! Nasib Isteri Cantik Ini Berakhir Dengan Kesudahan Kulitnya Dihiris Dan Disiat-Siat Dengan Pisau Akibat Mendapat Suami Yang Panas Baran

Soal jodoh ni semua ditentukan Tuhan, kita hanya mampu berdoa agar diberikan jodoh yang baik-baik.. Betul tak?? Satu kes sadis berlaku di Jember, Indonesia di mana seorang wanita ditemui maut dibunuh dalam keadaan yang ngeri di rumahnya sendiri..

Lebih menyedihkan tu, pembunuhan tu dilakukan oleh suaminya sendiri yang panas baran! Mayat mangsa, Maimunah, 26, dikatakan ditemui di dalam bilik bersama anak lelakinya yang masih kecil, dipercayai dibunuh oleh suaminya selepas berlaku pertengkaran di antara dorang..

Inilah jadinya bila hilang kewarasan, macam-macam boleh jadi! Orang kesayangan pun, tergamak diperlakukan dengan kejam macam tu sekali!


Berdasarkan cerita adik ipar mangsa, Doni, mangsa meninggal dunia akibat cedera parah di beberapa bahagian badan akibat ditetak dengan senjata tajam.. Rumahtangga mangsa pulak dikatakan sudah renggang sejak sebulan yang lalu lagi.. Si suami juga pernah membakar sebahagian rumah dek kerana pergaduhan mulut di antara dorang..

Dasyat betul suami tu yer?? Inilah susahnya kalau dapat suami yang jenis panas baran, dorang kalau marah memang susah nak kawal.. Kini polis sedang berusaha memburu si suami, selepas dia melarikan diri sejurus melakukan pembunuhan itu!

Sumber: bicarakami90

0 comments:

Post a Comment