Searching...
Friday, June 10, 2016
7:47 AM 0

GEMPAR!! Video Ular Masuk Ke dalam Kem@luan Wanita Akibat Tidur Tak Pakai Seluar Dalam

Maklumat yang tepat bagaimana ular ini masuk kedalam kam@luan wanita ini tidak jeas diketahui samA sekali. Video berdurai 46 saat itu di rakam oleh kaki tangan sebuah hospital di afrika.

Menurut laporan wanita itu segera dilarikan ke hospital untuk berubat tentang aduan sakit pada kem@luan yang dinyatakan.


Saudara mangsa adalah seorang pendeta yang di panggil karena mangsa mengadu bertambah sakit.Sebagai pendeta agama kristian dia berdoa kemudian dengan tiba tiba muncul kepala ular dari kem@luan wanita tersebut.

Pendeta tersebut mendakwa bahwa wanita itu telah terkena sihir yang tidak berpuas hati dengannya.

Pasalnya Beberapa minggu sebelum mangsa dilarikan kehospital dia dipercayai telah bergaduh dengan saudaranya berkait pembagian harta peninggalan ayah mereka yang baru meninggal menurut pengakuan orang kampunya

Akan tetapi menurut pengakuan mangsa yang di kutip dari dailystar dalam postingan 07.04.2016 dia telah menafikan tuduhan terkena sihir dan beliau mengaku bahwa semalam dia tidur dirumahnya yang merupakan Lantai tanah dan kawasan hutan sekeliling tanpa memakai seluar dalam.

Setelah dia tersedar akibat merasa sakit,dia mendapati sesuatu bergerak gerak di bagian kem@luannya dan cuba memenariknya dengan beberapa kali namun gagal, hingga ia minta tolong kepada warga sekitar untuk membawanya kehospital terdekat.

Sumber: eberita

0 comments:

Post a Comment