Searching...
Sunday, June 12, 2016
9:55 PM 0

BREAKING NEWS!! Susulan Perbicaraan Kes Pembunuhan Eno, Akhirnya Pembunuh Sebenar Yang Ke-4 Berjaya Dikenalpasti

Susulan Perbicaraan Kes Pembunuhan Eno Telah menemukan pembunuh sebenar Yang Ke-4.

Sidang kedua pembunuh Enno Farihah dengan terdakwa Rahmad Alim yang menghadirkan dua saksi yakni Imam Harpiadi dan Rahmat Arifin kini telah menemukan fakta fakta baru.


Dalam kesaksian kedua saksi mahkota menyatakan Rahmad Alim sebenarnya tidak terlibat dalam pembunuhan itu, bahkan kedua saksi sempat menangis setelah gambar almarhum eno diperlihatkan di dalam sidang yang berlaku 09.06.2016.

Alfan Peguam bela Rahmad Alim,mengatakan info yang dilaporkan media sebelum ini juga adalah tidak benar.

Setelah diminta keterangan saksi Arifin mengatakan bahawa orang yang bersama mereka membunuh Enno adalah Dimas bukanlah rahmad alim.

Selain itu, kata Alfan , Imam Harpiadi dan Rahmat Arifin juga mengaku tidak kenal dengan Rahmad Alim. Menurut keduanya, orang yang bersama mereka ketika membunuh Enno memiliki tahi lalat di sebelah kanan.

Bagaimanapun nama Dimas itu muncul dalam persidangan kedua yang dibuat di ruang tertutup pengadilan di daerah tangerang siang tadi.

Nahjudin ayah Rahmad Alim menyampaikan kepada pemberita diluar bilik persidangan, bahawa anaknya yang masih di bangku sekolah itu tertekan, sehingga semua tuduhan kepada anaknya dipaksa untuk mengaku.

Sebab, katanya, ketika diperiksa Pihak Polis karena dia memiliki Handpone Enno Rahmat dibelasah.
Semoga perbicaraan ini dapat berjalan lancar agar dapat menemukan pembunuh sebenar yang menyiksa dan membunuh arwah eno.

Sumber: youditiup

0 comments:

Post a Comment