Searching...
Thursday, July 7, 2016
2:15 AM 0

GEMPAR! Gadis remaja 14 tahun dir#g0l bergilir-gilir tanpa henti oleh 38 lelaki berasal dari 'NERAKA' di Ketereh, Kelantan


Kejadian rogol yang dilaporkan oleh media dilihat semakin menjadi-jadi dan membimbangkan. Terbaru, umum digemparkan dengan berita seorang gadis yang baru berusia 14 tahun dan seorang lagi rakannya dirogol oleh sekumpulan lelaki yang tidak dikenali berjumlah 38 orang. Sungguh kejam dan tidak berperikemanusian !

Kejadian yang berlaku di Ketereh, Kelantan itu bermula apabila mangsa meminta kawannya yang berada di Guchil , Kuala Krai untuk mengambilnya di Kerteh. Rakannya kemudian telah meminta bantuan seorang rakan lelakinya untuk berbuat demikian.

Rakan lelaki yang mengambil mereka dari Kerteh tersebut kemudian membawa kedua mangsa ke satu rumah kosong dengan alasan untuk berehat.

Malang buat dua gadis tersebut, sekumpulan 38 lelaki kemudiannya datang dan bertindak merogol mereka secara bergilir-gilir. Mangsa hanya sedar keesokan harinya selepas pengsan akibat dirogol bergilir-gilir dan telah mengalami kesakitan berterusan di bahagian sulitnya.

Kejadian berlaku pada tarikh 20 Mei . Mangsa yang takut kejadian tersebut diketahui oleh ibubapanya tidak terus pulang ke rumah sebaliknya tinggal di rumah saudara teman lelakinya sehingga 24 Mei dan hanya pulang ke rumah pada 25 Mei. Selepas pulang, mangsa dibawa ke hospital untuk pemeriksaan dan didapati alat sulitnya masih berdarah. Bapa mangsa kemudiannya membuat laporan polis .

Kes masih disiasat dan polis telah berjaya menahan 2 daripada perogol tersebut dan masih mencari 36 perogol yang lain.

Sumber: wanista

0 comments:

Post a Comment