Searching...
Sunday, July 17, 2016
7:12 AM 0

Berang Kerana Didakwa Tak Kuat Diranjang Dan Cepat Keluar Air, Lelaki Ini Bunuh Gadis 23 Tahun Dan Mayatnya Disumbat Dalam Kotak


Hanya karena sakit hati lantaran dikatakan tidak kuat di ranjang Farah Nikmah Ridhallah 23 dibunuh dengan kejam oleh kekasih satu malamnya sendiri calvin di apartemen aston marina jakarta utara.

Tragedi malang yang membunuh Farah bermula pada jumaat 8 july 2016 sekitar jam 19.00 calvin mengubungi farah melalui talipon dan whatsapp agar datang ke apartemannya.Pada jam 21.00 farah pun sampai ke tempat yang di tuju dan melakukan hubungan intim.

Pada keesokan harinya sabtu 9 july farah dan calvin makan siang di lantai dua apartemen tersebut dan calvin kembali mengajak farah untuk melakukan hubungan intim.

Akan tetapi farah menolak dan berkata”kamu keluarnya cepat buat apa mahu diteruskan lagi,lagi pun orang tua saya menyuruh saya balik”kata awie meniru percakapan dari pengakuan calvin sendiri.

Atas perkataan farah,calvin kecewa dan merasa marah hingga memukul bagian belakang kepala farah dan terjatuh.

Farah kemudian di cekik hingga mati,setelah calvin mengesahkan farah mati ia kemudian memasukkan mayat farah kedalam kotak pelastik dan di ikat dengan tali berwarna biru.

Calvin kemudian menggunakan troli mengangkat kotak yang berisi mayat farah sekitar jam 20.00 dan memasukkannya kedalam kereta sebelum membuangnya ke bawah jembatan sekitar pantai kawasan apartemen.

Menurut informasi yang di kutip terbongkarnya pembunuhan tersebut atas rekaman cctv di apartemen,calvin juga mengaku bahwa dia membayar farah dengan sejumlah wang untuk melakukan hubungan intim.

Sumber: eberita







0 comments:

Post a Comment