Searching...
Tuesday, July 12, 2016
5:22 AM 0

45 Saat awal rakaman video CCTV antara doktor dan pesakit ini nampak biasa dan tiada apa-apa yang aneh berlaku, NAMUN apa yang terjadi selepas itu amat mengejutkan

45 Saat awal rakaman video CCTV antara doktor dan pesakit ini nampak biasa dan tiada apa-apa yang aneh berlaku, NAMUN apa yang terjadi selepas itu amat mengejutkan.

Takkan doktor lelaki tu tak perasaan langsung apa yang pesakit tu nak buat. Sila jangan tonton video CCTV ini kalau tak kuat semangat.


Satu rakaman video yang disembunyikan didalam sebuah klinik telah mendapati, seorang doktor bersama seorang pesakit telah melakukan satu hal yang mengejutkan.

Ingatkan sudah tidak ada kes yang macam ni, tapi ada juga yaaa. Nak salahkan si doktor ni pun tak boleh juga, sebab si pesakit wanita ni pun macam 'layan' je apa yg doktor tu buat pada dia. Hmm ... hilang la sakit tu bila dah dapat 'rawatan' daripda doktor tu nanti agaknya.

Sumber: beautyfulnaraa2u


0 comments:

Post a Comment