Searching...
Saturday, June 11, 2016
12:23 AM 0

Masih Ingat Dengan Gambar Gadis Pose Itik Ni Yang Jadi Viral Dulu...!! Yang Teman Lelakinya Ajak Putus Tu? Korang Nak Tahu Kisah Sebenar Di Sebalik Gambar Pose Itik Ni?

Masyallah! Masih ingat dengan gambar gadis bertudung pose ala-ala seekor itik ini yang jadi viral dulu kerana dikatakan punca sebenar teman lelakinya ajak putus cinta? Tak sangka inilah keadaan terkininya yang amat mengejutkan dan tak disangka-sangka.

Copy and paste dari blog kekitamedianetwork :-

Admin terpaksa memadam post awek comel kena cerai dengan bf gara2 pose itik nye tu kerana tuan punye badan dah pm admin menceritakan kisah yang sebenar.


Alkisah sahibul hikayat, tersebut la kisah yg sebenarnya awek nie tak kenal pon mangkuk yg mengaku kononnya bf dia tu.. Mamat tu rembat tah dari mane gambo minah nih dlm post itik tu dan taruk caption kononnya dia nak mintak putus dgn pompuan cun nih gara2 pose itik tersebut.. Tak baik la kan buat org mcm tu.

Gambo tu pon terlepas secara tak sengaja, namun oleh kerana pose itiknye tu terlalu comel maka ianya dieksploitasikan.


So disini admin siarkan gambar sebenar awek pose itik ni untuk membuktikan itu mmg gambar sebenar dia tetapi telah diperalatkan oleh seorang jantan kaberet...

Sape2 nk berkenalan dengan awek nie buleh pm tepi dgn admin.. solo lagi nih wooo.. ekkeekkeke


0 comments:

Post a Comment