Searching...
Saturday, June 18, 2016
7:34 PM 0

Foto Aksi Terlampau Hot Maria Farida Buat Netizen Naik Geram!

Niat sebenar pelakon Fasha Sandha nak mempromosikan drama lakonannya yang bakal ditayangkan tak lama lagi dah buatkan pelakon Maria Farida dikecam..

Menerusi akaun Instagram milik Fasha.. Pelakon itu dah muatnaik video tengah shooting drama bertajuk ‘Lara Aishah’.. Dalam drama ini Fasha memegang watak utama, tak pasti jalan cerita drama ini macam mana..

Tapi, dari kapysen yang ditulis Fasha menggambarkan drama berkisahkan kehidupan golongan kaya dan miskin.. Beberapa artis seperti Maria Farida dan Eizlan Yusof turut terlibat, dua orang pelakon ini memegang watak sebagai orang atasan atau orang kaya.


Video yang dimuatnaik Fasha dah dirakam mungkin krew penggambaran di sebalik tabir.. Video tu menunjukkan bahagian belakang pelakon Maria dan Eizlan Yusof..

Banyak peminat Fasha bukan fokus pada Fasha tapi semua fokus pada bontot Maria.. Bulan-bulan puasa ni tengok bontot Maria, rasa kurang pahala puasa..hahaha Seksi giler! Siap nampak line seluar dalam dan bontot Maria yang extra mantap..

Seronok rupanya kru penggambaran drama, hari-hari di jamu dengan ‘makanan’ sedap..hahaha.. Tak dapat pegang dapat tengok pun jadi la..

Ada antara peminat yang mempersoal status agama Maria, kafir atau Islam.. Mulanya ramai yang tak sedar wanita yang berbaju merah itu adalah Maria..

Bila diteliti memang wanita bontot mantop tu Maria.. Fuhh memang solid molit betul bontot Maria, dengan usia macam tu pun boleh miliki body macam tu.. Buat ramai lelaki geram je di bulan puasa ini, banyakkan isktifar dan bersabar..hahaha..

Sumber: viralberita



0 comments:

Post a Comment