Searching...
Friday, June 10, 2016
5:16 PM 5

Akibat 6 Remaja Ini Terlalu Asyik BBQ Di Hutan Belukar, Tanpa Disedari Tetamu Yang Tak Dijemput Tiba-Tiba Datang Menjelma

Masyallah!! Akibat 6 remaja ini terlalu asyik BBQ di Hutan Belukar, tanpa disedari tetamu yang tak dijemput tiba-tiba datang menjelma. Meremang bulu roma kami tengok foto yang last sekali tu.

Hmm...Tak kan akak yang pakai tudung hitam tak perasan kot. Yang lemah semangat tu mohon jangan tengok foto-foto seterusnya. SERAM beb!




5 comments:

  1. edit..nipu la 6 org.mek gmbar ne sape? bdk pkai sluar askar to pon blom tntu askar lg kn..tkyah pcya sgt..yup,bnda to mmg wujud..tp tkkn sng² dia tnjuk gitu..hee

    ReplyDelete
  2. Jin dijadikan dari material hujung api yang menjulang julang. al maarij.. Bukan jisim tanah. Penampakan seperti itu m6ngkin ilusi. Maka apa yg dapat dilihat oleh mata adalah bergantung pada pantulan cahaya kata ulama Islam. Menurut imam Al biruni jika seseorang mengaku melihat jin dalam penampakan tertentu maka diq sebenarnya telah dimasuki jin dalam otaknya sehingga mewujudkan imej ilusi dan meransang hormon2 atau perasaan ketakutan yang boleh dipalsukan oleh jin jin yg boleh m3ngalir dalam darah manusia.

    ReplyDelete
  3. Macam mana pulak dengan orang yang dirasuk ? Adakah disebabkan oleh ilusi dan pantulan !!

    ReplyDelete
  4. Sapa yg tngkap gambar??
    Mungkin drama kot ni..

    ReplyDelete
  5. Sapa yg tngkap gambar??
    Mungkin drama kot ni..

    ReplyDelete