Searching...
Monday, February 29, 2016
6:00 PM 0

Padah Gantung Jawatan Muhyiddin Sebagai Timbalan Presiden UMNO, ahirnya Rakyat Johor Beri Kata PUTUS Kepada UMNO Yang Bikin Najib & Zahid Ketakutan


Sebelum ini,ada yang menyifatkan tindakan Muhyiddin sejak kebelakangan ini ibarat “anjing yang sibuk menggigit kaki” sehingga menyukarkan parti melaksanakan tanggungjawab membantu rakyat.
Muhyiddin dalam reaksinya menegaskan bahawa beliau tidak akan merayu mengenai penggantungan jawatannya sebagai timbalan presiden Umno, walaupun beliau mempertikai cara MT membuat keputusan tersebut.
Susulan dari tindakan menggantung Muhyiddin dalam umno menyebabkan ramai rakyat negeri johor meluahkan rasa tersinggung dengan keputusan tersebut. Memetik satu kenyataan dari facebook Anakjohorofficial :


Dengan ini, Kami berikrar, sbg anak jati bangsa johor kami akan memastikan umno tumbang di negeri ini. Di Johor umno dilahirkan di tanah Johor ini juga Umno bakal tumbang. InshaAllah.
Sesngguhnya UMNO yg dilahirkan di johor itu dulu bukan lah umno yg sama pada hari ini. umno zaman tok nenek moyang kita dhulu dh dibubarkan pertubuhannnya. umno yg ada pd harini adalah Umno Baru perasuah penindas korup. Pengasas UMNO dr Johor Onn Jaafar sndiri pun keluar dr umno. Tunku pun suruh melayu lawan umno. Jadi ayuh kita sifarkan umno penindas perasuah ini berambus dari tanah Johor.

Bagitahu anak cucu kita sedara mara kita di kampung2, bukan anwar bukan dap bukan pembangkang yg menjahanamkan negara ini. tp umno baru keparat inilah yg memperbodohkan kita selama ini demi kepentingan mereka. kerana kita tidak putus2 mengangkat org bodoh dan parti bodoh yg mentadbir negara akhirnya anak anak kita yg sedang membesar nanti terpaksa merana sama akibat dr tangan2 dajal umno yg tidak amanah mentadbir negara.

Sumber: mediapanas

0 comments:

Post a Comment